Η λειτουργία όλο και περισσότερων ψηφιακών εφαρμογών επιταχύνει την εξυπηρέτηση των πολιτών και μειώνει σημαντικά τα εκκρεμή αιτήματα προς την Εφορία.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, μόνο τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας της ψηφιακής διακοπής εργασιών μιας επιχείρησης, ολοκληρώθηκαν μέσω της εφαρμογής 1.450 σχετικές διαδικασίες.

Πρόκειται για διαδικασίες, οι οποίες βρίσκονταν στη λίστα των εκκρεμών αιτημάτων προς την ΑΑΔΕ.

Με δεδομένη την επιτάχυνση της διεκπεραίωσης των εκκρεμών αιτημάτων, και την προώθηση μεγάλου μέρους αυτών σε ΔΟΥ εκτός Αττικής, ο αριθμός των εκκρεμοτήτων προς τους πολίτες μειώνεται σημαντικά κάθε μέρα.

Εκτιμάται ότι, με τη θέση σε λειτουργία και άλλων ψηφιακών εφαρμογών, το θέμα με τα εκκρεμή αιτήματα θα αποκατασταθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Πηγή:ΕΡΤ

Δείτε Επίσης

Έρευνα: Παραίτηση λόγω τοξικού περιβάλλοντος έχει δηλώσει ο ένας στους δύο εργαζόμενους στην Ελλάδα

Ενδιαφέροντα συμπεράσματα για την αγορά εργασίας στην Ελλάδα προκύπτουν από τη διεθνή…

Πρεμιέρα για την έκδοση τιμολογίων και αποδείξεων από το κινητό

  Εύκολη, γρήγορη και δωρεάν έκδοση παραστατικών αγοραπωλησίας αγαθών και υπηρεσιών, από…

H United Group εισέρχεται στην παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, με αρχική επένδυση 120 εκατ. ευρώ στη Βουλγαρία

Η United Group, η κορυφαία εταιρεία τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική…

Αλεξανδρούπολη: Για 2η φορά αποσύρθηκε από το Δ.Σ. το θέμα της τιμολογιακής πολιτικής της ΔΕΥΑΑ

Σε νέα συνεδρίαση που θα προγραμματιστεί στο επόμενο διάστημα, θα επανέλθει προς…